tel

89 679 56 68

Materiały drukowane:

img

Produkt typu: katalog, broszura, informator, cennik, publikacja w oprawie zeszytowej - szytej (dwie zszywki płaskie lub oczkowe).

Wybierz ten produkt jeśli chcesz wydrukować katalog, broszurę, informator, cennik lub inną publikację w oprawie zeszytowej o objętości od 8 do 60 stron.

Oferujemy szeroki zakres formatów, dostępnych papierów oraz rodzajów wykończenia okładek. Prezentowane konfiguracje wychodzą na przeciwko klientom, którzy poszukują produktów tanich w wykonaniu, jak i oczekujących rozwiązań prestiżowych z uwzględnieniem umiarkowanych kosztów zakupu.

90gsm offset - papier niepowlekany, idealny do zapisywania.
135gsm kreda błysk - papier powlekany błyszczący, najpopularniejsza gramatura, ma bardzo szerokie zastosowanie
170gsm kreda błysk - papier powlekany błyszczący, bardzo dobrze sprawdza się w katalogach wykonanych z jednorodnego surowca, idealny surowiec dla stron środkowych w wielostronnicowych katalogów
170gsm kreda mat - papier powlekany matowy, bardzo dobrze sprawdza się w katalogach wykonanych z jednorodnego surowca, idealny surowiec dla stron środkowych w wielostronnicowych katalogów
250gsm kreda błysk - papier powlekany błyszczący, bardzo dobry do okładek, dostępny w wersji z powlekaniem folią błyszczącą
350gsm kreda mat - papier powlekany matowy, idealny do okładek, dostępny z wieloma uszlachetnieniami: folia błyszcząca, folia matowa, folia matowa + lakier UV wybiórczo, folia matowa + lakier UV wybiórczo + tłoczenie

W pierwszym kroku wybierz na jakim papierze ma być wydrukowany katalog.

Ostatnie wpisy

Broszura reklamowa, daje nam możliwość pełnego przedstawienia oferty handlowej. Zamieszczane zdjęcia mogą być dodatkowo wzbogacane dokładnymi opisami niekoniecznie ograniczonych do kilku zdań. W zależności od ilości zamieszczonej treści wybieramy n-stronicową broszurę nawet do 300 stron. To daje nam ogromne możliwości … Czytaj dalej
Pamiętajmy, że do skutecznego przeprowadzenia kampanii reklamowej, mając na myśli druk papierowy, ważne jest kilka istotnych elementów; dobrze zaplanowany projekt graficzny, odpowiednie dobranie produktu (ulotki, plakaty, broszury reklamowe), nakład i odpowiedni kolportaż, czyli dobrze wybrana grupa docelowa klientów.
Plakaty 2011-08-12
Plakaty są najczęściej spotykane w formatach A3, A2, A1, A0, B2 i B3. Papier na którym są drukowane zależy głównie od tego jaki efekt chcemy uzyskać oraz do jakich zastosowań ma służyć owy plakat. Są doskonałym produktem umożliwiającym przekazanie większej … Czytaj dalej
Logo Platnosci.pl Logo PayPal Logo RapidSSL Valid XHTML 1.0 Transitional