tel

89 679 56 68

Materiały drukowane:

FAQ

Zapomniałem hasła / loginu co zrobić?

W zakładce LOGOWANIE należy kliknąć na ikonę PRZYPOMNIJ HASŁO. W przypadku trudności prosimy o kontakt z biurem obsługi klienta PBDruk: bok@pbdruk.pl lub tel. 89 679 56 68.

do góry

Jaki jest koszt dostawy?

Dostawa każdego produktu w wybrane jedno dowolne miejsce w Polsce jest bezpłatne. Wysyłkę jednego produktu w różne miejsca należy ustalić indywidualnie z pracownikiem działu obsługi klienta PBDruk: bok@pbdruk.pl lub tel. 89 679 56 68.

do góry

Czy mogę zmienić adres dostawy?

Przed złożeniem zamówienia można określić adres nabywcy oraz adres dostawy. Podczas rejestracji adres nabywcy jest domyślnie ustawiany jako adres dostawy. Zamiana adresu dostawy po złożeniu zamówienia jest możliwa jedynie przed zaakceptowaniem PDF Proofa i wymagany jest kontakt z biurem obsługi klienta PBDruk: bok@pbdruk.pl lub tel. 89 679 56 68.

do góry

Czy jest możliwy odbiór osobisty?

Tak. Prosimy zgłosić taką chęć w biurze obsługi klienta PBDruk: bok@pbdruk.pl lub tel. 89 679 56 68.

do góry

Czy jest możliwa dostawa poza granice Polski?

Tak, jest możliwa. W celu ustalenia szczegółów i kosztów dostawy, prosimy o kontakt z pracownikiem działu obsługi klienta PBDruk: bok@pbdruk.pl lub tel. 89 679 56 68.

do góry

Jaki jest czas realizacji zamówienia?

Czas realizacji zamówienia jest określony przy każdym produkcie. Czas realizacji zamówienia jest naliczany od momentu: potwierdzenia dokonania płatności oraz zaakceptowania pliku PDF PROOF. Szczegółowy opis znajduje się w paragrafie 4 Regulaminu.

do góry

Czy można zamówić produkt z przyspieszonym terminem realizacji?

Tak. Proponujemy Państwu możliwość zamówienia wybranych produktów w dwóch trybach przyspieszonego terminu realizacji: EKSPRESOWYM oraz DRUK 48H. Przy każdym produkcie określone są dostępne tryby realizacji, ich koszt oraz czas realizacji.

do góry

Czy mogę zamówić produkt w niestandardowym formacie?

Tak. W celu ustalenia szczegółów i kosztów, prosimy o kontakt z pracownikiem działu obsługi klienta PBDruk: bok@pbdruk.pl lub tel. 89 679 56 68.

do góry

Czy mogę zamówić produkt niedostępny w standardowej ofercie?

Tak. W celu ustalenia szczegółów i kosztów, prosimy o kontakt z pracownikiem działu obsługi klienta PBDruk: bok@pbdruk.pl lub tel. 89 679 56 68.

do góry

Jaki jest czas oczekiwania na odpowiedź biura obsługi klienta na zapytanie ofertowe?

Czas odpowiedzi najczęściej nie przekracza 2-3 godzin.

do góry

Czy mogę zamówić wykonanie projektu graficznego?

Tak. Podczas dodawania wybranego produktu do koszyka mają Państwo możliwość wybrania opcji zlecenia wykonania projektu graficznego przez PBDruk.

do góry

Czy mogą Państwo przeskalować plik do formatu zamówionego?

Tak. Podczas dodawania produktu do koszyka, w opcjach sprawdzania pliku, należy zaznaczyć opcję „Standaryzacja i korekta”.

do góry

Czy mogę zamówić np. ulotkę A4, na której są umieszczone dwie ulotki A5 i zlecieć docięcie do formatu A5?

Nie ma takiej możliwości. Zamówiona ulotka A4 zawsze będzie docięta do formatu A4. Dotyczy to również analogicznych przypadków.

do góry

Czy mogę wznowić druk pracy archiwalnej bez ponownego umieszczania plików na serwerze?

Jeżeli praca nie jest starsza niż miesiąc - istnieje taka możliwość. Konieczne jednak będzie stworzenie nowego zamówienia i ponowna akceptacja PDF Proof. Dla prac starszych niż miesiąc konieczne będzie ponowne umieszczenie plików na serwerze.

do góry

Czy można anulować zamówienie?

Anulowanie zamówienia jest możliwe jedynie przed zaakceptowaniem PDF Proofa. W celu zgłoszenia chęci anulowania zlecenia, prosimy o kontakt z biurem obsługi klienta PBDruk: bok@pbdruk.pl lub tel. 89 679 56 68.

do góry

Czy mogę sprawdzić aktualny status mojego zamówienia?

PBDruk na bieżąco informuje Klienta o aktualnym statusie jego zamówienia poprzez wiadomości wysyłane na adres e-mail. Dodatkowo można śledzić status w panelu klienta wybierając zakładkę ZAMÓWIENIA oraz wybrane z listy zamówienie.

do góry

Co to jest spad?

Spad drukarski to obszar zadrukowany, odcinany podczas obróbki introligatorskiej.

do góry

Co to jest PDF Proof?

To znormalizowany plik PDF, zawierający projekt dostarczony przez Klienta (lub wykonany przez PBDruk na zlecenie Klienta), symulujący efekt końcowy druku. Klient jest zobowiązany dokładnie sprawdzić PDF Proof pod kątem merytorycznym jak i technicznym. Akceptacja PDF Proofa oznacza wyrażenie zgody na druk.

do góry

Czy mogliby Państwo wgrać za mnie plik z serwera xxx.yyy.zzz do zamówienia?

Nie ma takiej możliwości. Pliki do zamówienia dostarczyć można na trzy sposoby: (i) poprzez formularz internetowy, (ii) przez e-maila oraz (iii) na płycie CD wysłanej do firmy.

do góry

Czy możliwe jest zlecenie pracy do realizacji bez akceptacji PDF Proofa?

Nie ma takiej możliwości.

do góry

Czy mogę zlecić druk materiałów odrzuconych podczas procesu sprawdzania?

Tak. W tym celu należy skontaktować się z biurem obsługi klienta PBDruk: bok@pbdruk.pl lub tel. 89 679 56 68. Realizacja takich prac nie podlega reklamacjom.

do góry

Ostatnie wpisy

Każdy przedsiębiorca, właściciel firmy lub zakładu szybko przekona się, że to właśnie od reklamy zależy przetrwanie firmy, szczególnie w pierwszych miesiącach od jej powstania. Często wybieraną formą reklamy jest druk ulotek reklamowych oraz ich dystrybucja. Polecamy szczególnie nasze usługi ze … Czytaj dalej
Oprawa klejona 2012-01-10
Oprawa klejona jest najczęściej stosowanym sposobem oprawiania wielostronicowych, reklamowych materiałów papierowych jak katalogi, książki, broszury. Metoda ta doskonale sprawdza się w przypadku papieru ofsetowego, który szybko wchłania naniesiony klej i zapewnia solidne połączenie.
Szanowni Klienci, Zapraszamy do skorzystania z jesiennej promocji, w ramach której, biuwary i planery dostępne w naszym serwisie objęte są 10% upustem. Promocja trwa do końca października 2012 roku. Gorąco zachęcamy do składania zamówień!
Logo Platnosci.pl Logo PayPal Logo RapidSSL Valid XHTML 1.0 Transitional